4 sierpnia 2016

Revlon Colorstay cera tłusta i mieszana wersja z pompką + efekty

Podkład firmy Revlon cieszy się dużą popularnością wśród Was. Zauważyłam, że spora część kobiet narzeka na brak pompki. Jakiś czas temu wyszła wersja z pompką, jednak gdzie bym nie spojrzała wszędzie recenzje wersji bez pompki, więc postanowiłam być jedną z pierwszych, która się z Wami podzieli tą opinią. Zapraszam do czytania, a także oglądania, ponieważ przygotowałam dla Was porównawcze zdjęcia przed i po :)





Odcień (przy oknie w słońcu)



Skład:




Moja opinia:

  • Fajna konsystencja, która według mnie się nie różni od wersji bez pompki.
  • Na początku lekko alkoholowy zapach, który wietrzeje.
  • Podkład z pompką jest wydajniejszy.
  • 1,5 pompki wystarczy mi na pomalowanie całej twarzy.
  • Nie zauważyłam żeby ciemniał.
  • Przy dobrej pielęgnacji nie wysusza.
  • Trzeba pamiętać o dokładnym demakijażu, bo to raczej konkretny podkład.
  • Ładnie kryje.
  • Wygląda dość naturalnie, o ile się nie nałoży za dużo.
  • Matuje na kilka godzin oczywiście przyklepany pudrem (przy mojej cerze efekt matu trwa jakieś 5-6 godzin co uważam za sukces, a po przypudrowaniu również kilka godzin spokoju).
  • W ciągu dnia nanoszę poprawkę z racji świecenia się, ale dalej wygląda ładnie.
  • Pompka się nie zacina.
  • Nie wypływa zbyt dużo podkładu.
  • Jeśli wyciśniemy zbyt dużo, zawsze można odkręcić pompkę i go umieścić z powrotem.
  • Ładnie wygląda wklepany gąbeczką.
  • Nie znika, pod warunkiem, że nie mamy w nawyku dotykania twarzy.
  • Wyrównuje cerę i jej koloryt. 

Nadszedł czas na porównanie, które uwielbiam oglądać na innych blogach :D





Twarz przed jest zupełnie bez makijażu, żadnego kremu. Została jedynie umyta i tonizowana. Na zdjęciu po mam sam podkład, bez żadnego kremu, bazy czy korektora. Zdjęcia są robione tego samego dnia i w tym samym miejscu. 


Bardzo chętnie wracam do tego podkładu. Zostałyście przy tradycyjnej wersji czy tej z pompką? :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.