26 listopada 2016

Ambra lane perfumy na podobieństwo Calvin Klein Reveal

Jakiś czas temu z ciekawości powąchałam perfumy Calvin Klein Reveal i przepadłam. Cena jest dość wysoka i poszukałam tańszego rozwiązania, a mianowicie zamówiłam odpowiednik tego zapachu z serii lanych perfum. Zamówienie zrobiłam tutaj wybór perfum jest spory :)





Nuty zapachowe:
  • Nuta głowy: surowy akcent solny, różowy pieprz, czarny pieprz, biały pieprz
  • Nuta serca: irys, ambra, akord solarny
  • Nuta bazy: drzewo sandałowe, kaszmeran, wetiwer

Moja opinia:

  • Buteleczka jest ładnie zapakowana w czarne pudełeczko, które zdążyłam oczywiście wyrzucić.
  • Sama butelka jest zwykła, ale jako że jest to odpowiednik zapachu nie mogą być one oznakowane jako Calvin Klein Reveal. Dla lepszego zobrazowania zapachu są porównane do oryginalnych perfum, aczkolwiek etykieta na flakoniku zawiera tylko numer. 
  • Cena jest zdecydowanie niższa, niż tych sklepowych.
  • Dostępne pojemności to 35ml-14zł, 60ml-22zł, 108ml-32zł. Moja to ta największa.
  • Zapach nie różni się od tego sklepowego.
  • Zaraz po aplikacji jest bardzo intensywny, gdy lekko wywietrzeje pachnie naprawdę pięknie.
  • Jest to zapach kwalifikowany jako kwiatowy/orientalny. 
  • Trwałość jest zadziwiająca. Trzymają się dłużej, niż moje inne perfumy. Na ubraniach, chustkach pozostają kilka dni, a zaaplikowane w pulsujących miejscach (szyja, nadgarstki, kark, zgięcia łokci) trzymają się niemalże cały dzień.


Myślę, że jeszcze nie raz kupię lane perfumy ;)



UDOSTĘPNIJ TEN POST
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.