14 kwietnia 2017

Obcinanie włosów maszynką - jak i dlaczego + efekty

Post związany z obcinaniem włosów maszynką. Niżej informacje odnośnie całej procedury i efekty, zapraszam :)





Dlaczego zdecydowałam się na takie obcięcie:

  • Uwielbiam włosy obcięte na prosto ze względów wizualnych.
  • Cieniowane włosy nie układały się po mojej myśli, więc to kolejny argument za takim cięciem.
  • W przypadku moich gęstych włosów samo cięcie maszynką jest szybsze.
  • Zauważyłam mniejsze i wolniejsze rozdwajanie się końcówek.
  • Włosy są idealnie równo obcięte.
  • Końcówki wyglądają na zdrowe, gęstsze, sztywniejsze i bardziej zdyscyplinowane niż po nożyczkach. 

Jak wygląda cała procedura:

  • Najpierw następuje mycie i odżywienie włosów.
  • Następnie włosy są dokładnie rozczesywane i suszone.
  • Kolejny krok to prostowanie włosów aby cięcie było idealne (ważne aby w przypadku stylizacji na gorąco włosy były zabezpieczone kosmetykiem termoochronnym).
  • Gdy włosy są proste przystępujemy do obcinania włosów z pomocą grzebienia i maszynki.

Efekt jaki uzyskałam naprawdę mnie zadowala. Włosy wyglądają na zdrowe, gęste a końcówki są bardziej zdyscyplinowane. Zresztą sami oceńcie efekty i dajcie znać co sądzicie o takim cięciu :)



UDOSTĘPNIJ TEN POST
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.