28 lipca 2017

Dada chusteczki nawilżane

Dziś przychodzę do Was z postem o najlepszych jak dotąd używanych przeze mnie chusteczkach nawilżanych. 






Skład:



Moja opinia:
  • Chusteczki w standardowym opakowaniu, jest ich 72 sztuki.
  • Przeznaczone są dla dzieci (jak w tym przypadku się sprawdzają nie wiem), ale używać ich może dosłownie każdy niezależnie od wieku. 
  • Chusteczki nie są zbyt suche ani też zbyt mokre. 
  • Mają wiele zastosowań, np. zmywanie twarzy przed właściwym myciem, wycieranie rąk, a nawet mebli.
  • Radzą sobie nawet z Revlonem.
  • Nie powodują szczypania, ani wysypu, a uwierzcie u mnie o wysyp nie jest trudno.
  • Do zmywania oczu nie używam, gdyż nie chce mi się w to bawić i szybciej jest mi użyć płynu micelarnego.
  • Cena to około 5zł, na pewno dostaniecie je w Biedronce. 
UDOSTĘPNIJ TEN POST
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.