18 sierpnia 2017

Bielenda Detox & Nawilżenie maska metaliczna cera sucha i wrażliwa

Która z kobiet nie lubi robić sobie domowego SPA? Ostatnio zrobiłam sobie taki leniwy, odprężający wieczór. Zaczęło się od peelingu twarzy, a skończyło na nałożeniu maseczki z Bielendy. Jak się sprawdziła dowiecie się w dalszej części :)




Skład:


Moja opinia:
  • Maska jest przeznaczona do cery suchej, moja jest mieszana w kierunku tłustej ale dosyć wrażliwa.
  • Fajna konsystencja. 
  • Po nałożeniu wygląda się niczym postać z Avatara. 
  • Zaraz po aplikacji twarz zaczęła miejscami lekko szczypać i piec.
  • Po około 15 minutach maska zastygła i ją zmyłam. 
  • Po zmyciu twarz nie była podrażniona. 
  • Skóra była oczyszczona. 
  • Nawilżenia nie odnotowałam. 
  • Niestety mimo wcześniejszego peelingu podkreśliło mi jakieś pojedyncze skórki. 
  • Twarz była bardziej wysuszona, niż przed użyciem maski. 
  • Zdecydowanie po tej maseczce należy nałożyć krem. 




UDOSTĘPNIJ TEN POST
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.